od Heleny Wingertové 18.02.2016 (překl. ME)

blog titel solaranlage blitz

Každým dnem se na světě vyskytne zhruba 1000 bouřek s 4-10 miliony blesků. Průměrně 700 lidí ročně je zasaženo těmito světelnými výboji, z čehož 75% případů končí poraněním s dlouhodobými následky, ve třech případech ze sedmi končí úmrtím. Zejména na otevřených prostranstvích je riziko vysoké, dnešní dobou však naštěstí klesá. Důvodem je fakt, že raději než venku zůstáváme v automobilech a uvnitř budov, které jsou téměř všechny chráněny bleskosvody.

 od Ann Pattison ze 03.02.2016 (překl. JC)

intertraffic amsterdam 2016
Zasněžené automobily

Zůstaňte doma, zásobte se potravinami a držte se dál od silnic jakýmikoliv prostředky - tato doporučení byla všudypřítomná vzhledem k řádění zničující zimní bouře Jonas v minulém týdnu. Jonas je jedna z mnoha silných zimních bouří, které byly předpovězeny pro tento rok vzhledem k podmínkám El Niño v Pacifiku. Sněhová bouře způsobila led, husté sněžení a lidé byli tak přinuceni cestovat směrem k východnímu pobřeží. Ve Spojených státech, bouře zabila nejméně 19 osob a tisíce lidí uvízlo. Některá místa jsou stále odpojena od elektrické sítě a letecká doprava ještě stagnovala několik dní poté. Vláda ve Washington DC dokonce vyhlásila "Stav nouze" a zastavila přes víkend celou městskou dopravu. V New Yorku příslušné orgány zrušily provoz veřejné dopravy i metra.

tbo lehmann

od Raphael Lehmann 28.01.2016 - zástupce vedoucího zimní údržby TBO (Technische Betriebe Offenburg - technické služby) (překl. JC)

titelbild tbo marwis

Je náledí. Dochází k nehodě. Kdo je na vině? Tyto případy nemohly být dříve často objasněny kvůli nedostatku důkazů. Od konce roku 2015 nás doprovází cenný pomocník-dodavatel důkazů, který nám v minulé době chyběl: mobilní silniční senzor MARWIS.

Od Heleny Wingertové 20.01.2016 (přkl. JC, ME)

ev tw cn high speed train ws400 umb 5

Vysokorychlostní železniční trať vybavená WS400-UMB

V dnešní době inteligentní měřící přístroje pracují automaticky a jsou spravovány vzdáleně. Naší filosofií je nabídnout vysoce flexibilní, modulární a komplexní "all-in-one" senzory ve snaze pokrýt celý trh a splnit všechny zákaznické požadavky a nezáleží, zdali pochází z oblasti meteorologie, solární či větrné energetiky.

Od Axel Schmitz-Hübsch 08.01.2016

 WS3000 Lufft DachJmenuji se Axel Schmitz-Hübsch a jsem zodpovědný za vývoj senzorů ve firmě Lufft již 25 let. Technologie a senzory byly mojí vášní už od mých studentských let. Ve svém volném čase rád vařím pro svoji rodinu a tak jako každý hobby kuchař vím, jak důležité jsou ty správné ingredience pro slavnostní večeři.