Základním předpokladem pro dlouhodobou úspěšnost společnosti je její pozitivní vztah k zákazníkům, stabilita a funkční služby, včetně servisu a zázemí. Proto i v naší společnosti ChanGroup s.r.o. dbáme na maximální podporu našich zákazníků a na cílený rozvoj společnosti jako takové.
Postaráme se o Vás v oblasti poradenství při výběru vhodných produktů v oblasti měření počasí a životního prostředí, kde můžete využít naše odborné znalosti a praktické zkušenosti ( více než 25 let ) v oboru.
Jsme jedním s předních dodavatelů silničních meteorologických stanic v České republice a ryze česká společnost. Jsme výhradní zástupce německého výrobce se 140ti letou tradicí G.Lufft Mess und Regeltechnik Fellbach v ČR a jsme držiteli Certifikátu Lufft a členové Blue Club Lufft ( skupina - předních světových prodejců brandu G. Lufft, kde si vyměňujeme informace o zkušenosti praktického užití produktů Lufft a péče o zákazníka ).
Využijte našich stávajících služeb
Před nákupem :
- 
produktové poradenství v oblasti hardware a software 
- 
naše osobní podpora Vašich projektových představ 
- 
zhodnotíme Vaše představy - studie k projektu 
- 
úzce spolupracujeme s předními certifikovanými projektanty v oboru 
- 
pomůžeme Vám při realizaci Vašeho projektu - odbornou konzultací 
V průběhu realizace nákupu:
- 
technická telefonická, emailová nebo osobní podpora zákazníka při vzniklých otázkách po objednání 
- 
v případě dodávky přístrojů, senzoru apod.- rychlá příprava objednaných výrobků k expedici, jednoduchý proces nákupu s minimem administrativy 
- 
v případě dodávky systémů - kompletní předpříprava jednotlivých měřící modulů, kompletace zařízení systému, technická prověrka, programování a odladění funkce v montážní dílně, příprava k expedici, expedice a realizaci ( pokud je součástí požadavků zákazníka - objednatele) 
- 
realizace projektu dle předané projektové dokumentace - hardware i software, včetně dodávky serverů, nastavení všech komunikačních datových cest, jejich instalace a zprovoznění - OS, technologických softwarů, aplikací, následné správy serveru apod. 
- 
předání hotového díla zákazníkovi - objednateli, včetně kompletní technické dokumentace a RDS 
- 
podpora přípravy k podání žádosti o vydání kolaudačního rozhodnutí 
- 
školení obsluhy a uvedení systému do provozu u zákazníka - objednatele - koncového uživatele 
Po realizaci nákupu:
- 
technické poradenství po nákupu přístroje z hlediska obsluhy 
- 
průběžná školení obsluhy systémů - pokud jsou požadována 
- 
kompletní servis zařízení - garanční a po garanční 
- 
kalibrační služby zařízení nebo senzorů ( včetně demontáže a zpětné montáže ) 
- 
zajištění nutných revizí 
- 
komplexní péče o spokojenost zákazníka a průběžné řešení jeho požadavků 
