Základním předpokladem pro dlouhodobou úspěšnost společnosti je její pozitivní vztah k zákazníkům, stabilita a funkční služby, včetně servisu a zázemí. Proto i v naší společnosti ChanGroup s.r.o. dbáme na maximální podporu našich zákazníků a na cílený rozvoj společnosti jako takové.

Postaráme se o Vás v oblasti poradenství při výběru vhodných produktů v oblasti měření počasí a životního prostředí, kde můžete využít naše odborné znalosti a praktické zkušenosti ( více než 25 let ) v oboru.

Jsme jedním s předních dodavatelů silničních meteorologických stanic v České republice a ryze česká společnost. Jsme výhradní zástupce německého výrobce se 140ti letou tradicí G.Lufft Mess und Regeltechnik Fellbach v ČR a jsme držiteli Certifikátu Lufft a členové Blue Club Lufft ( skupina - předních světových prodejců brandu G. Lufft, kde si vyměňujeme informace o zkušenosti praktického užití produktů Lufft a péče o zákazníka ).

Využijte našich stávajících služeb

Před nákupem :

  • produktové poradenství v oblasti hardware a software

  • naše osobní podpora Vašich projektových představ

  • zhodnotíme Vaše představy - studie k projektu

  • úzce spolupracujeme s předními certifikovanými projektanty v oboru

  • pomůžeme Vám při realizaci Vašeho projektu - odbornou konzultací

V průběhu realizace nákupu:

  • technická telefonická, emailová nebo osobní podpora zákazníka při vzniklých otázkách po objednání

  • v případě dodávky přístrojů, senzoru apod.- rychlá příprava objednaných výrobků k expedici, jednoduchý proces nákupu s minimem administrativy

  • v případě dodávky systémů - kompletní předpříprava jednotlivých měřící modulů, kompletace zařízení systému, technická prověrka, programování a odladění funkce v montážní dílně, příprava k expedici, expedice a realizaci ( pokud je součástí požadavků zákazníka - objednatele)

  • realizace projektu dle předané projektové dokumentace - hardware i software, včetně dodávky serverů, nastavení všech komunikačních datových cest, jejich instalace a zprovoznění - OS, technologických softwarů, aplikací, následné správy serveru apod.

  • předání hotového díla zákazníkovi - objednateli, včetně kompletní technické dokumentace a RDS

  • podpora přípravy k podání žádosti o vydání kolaudačního rozhodnutí

  • školení obsluhy a uvedení systému do provozu u zákazníka - objednatele - koncového uživatele

Po realizaci nákupu:

  • technické poradenství po nákupu přístroje z hlediska obsluhy

  • průběžná školení obsluhy systémů - pokud jsou požadována

  • kompletní servis zařízení - garanční a po garanční

  • kalibrační služby zařízení nebo senzorů ( včetně demontáže a zpětné montáže )

  • zajištění nutných revizí

  • komplexní péče o spokojenost zákazníka a průběžné řešení jeho požadavků