Nový inteligentní silniční senzor, který je vhodný pro použití u mostových konstrukcí, kde technologie neumožňuje umístění čidla do silnice, také pro cesty kde je potřeba častá rekonstrukce asfaltu, kde tato technologie snižuje cenu údržby. Je to alternativa čidel IRS31/ARS31. Ke klasickým měřeným hodnotám výška vodního sloupce, teplota povrchu, teplota zamrzání, nově také kluzkost.

 

Charakteristika:

  • vyjímatelná senzorová elektronika
  • Lufft UMB - data protokol
  • radarová technologie pro zjišťování výšky vodního filmu
  • podporuje 10 druhů posypových látek
  • standardně 50m kabelu
Popis produktu:
Pasivní silniční senzor IRS31 -2008 je instalován do silnice zároveň s jejím povrchem. Koncepce dvoudílného senzoru umožňuje velmi dobrý servisní přístup k elektronice senzoru z důvodu údržbových prací popř. kalibračních zásahů. Následující veličiny jsou sledované: teplota povrchu vozovky - výška vodního sloupce do hodnoty 4 mm - teplota tvorby náledí pro 10 posypových látek - stav vozovky ( suchá/vlhká/mokrá/led popř. sníh/zbytková sůl/námraza ). Spolu se konektorem rozhraní lze silniční senzor propojit-integrovat do stávajících Lufft UMB sítí. Senzor je adresovatelný a proto je možné lehce tvořit sítě (řada senzorů ).

Varianty provedení:

EU, USA, Kanada

Popis produktu:

WS400 je standardní profesionální meteorologická stanice pro měření teploty vzduchu, relativní vlhkosti vzduchu, intenzity srážek, typu srážek, množství srážek a tlaku vzduchu. Vlhkost vzduchu je měřena principem kapacitního senzoru, teplota vzduchu senzorem typu NTC. Srážkoměr využívá nejmodernějšího principu Dopplerova radaru na 24 GHz. Senzor měří rychlost každé jednotlivé kapky a definuje typ srážky déšť nebo sníh. Na základě korelace velikosti kapky a její rychlosti se stanovuje množství popř. intenzita. Druh srážek ( déšť nebo sníh ) je určován rychlostí pádu. Velkou výhodou proti klasickým principu lžičkové váhy spočivá v minimální údržbě. Měřená data jsou k dispozici standardním protokolem Lufft UMB k přenosu a dalšímu zpracování.