Tento nový síťový datalogger OPUS20 Vám umožní měření teploty vzduchu, relativní a absolutní vlhkosti, teploty rosného bodu, relativního a absolutního barometrického tlaku vzduchu a koncentraci CO2. Přesnost měření je zajištěna vhodnými senzory pro požadovaný typ měření. Kalibrace zajišťuje dlouhotrvající a bezchybné precizní měření. Pro případ že by se data nemohla zapisovat do databáze měřícího serveru,  mají dataloggery vlastní paměť a mohou uchovávat data do doby, něž bude spojení se serverem obnoveno. Přístup k naměřeným hodnotám je zajištěn klient/server architekturou. Možnost alarmu upozorňujícího na změnu klimatických podmínek v místnosti.

Datasheet s informacemi o produktu v angličtině / němčině.

 

Nový inteligentní silniční senzor, který je vhodný pro použití u mostových konstrukcí, kde technologie neumožňuje umístění čidla do silnice, také pro cesty kde je potřeba častá rekonstrukce asfaltu, kde tato technologie snižuje cenu údržby. Je to alternativa čidel IRS31/ARS31. Ke klasickým měřeným hodnotám výška vodního sloupce, teplota povrchu, teplota zamrzání, nově také kluzkost.

 

Charakteristika:

  • vyjímatelná senzorová elektronika
  • Lufft UMB - data protokol
  • radarová technologie pro zjišťování výšky vodního filmu
  • podporuje 10 druhů posypových látek
  • standardně 50m kabelu
Popis produktu:
Pasivní silniční senzor IRS31 -2008 je instalován do silnice zároveň s jejím povrchem. Koncepce dvoudílného senzoru umožňuje velmi dobrý servisní přístup k elektronice senzoru z důvodu údržbových prací popř. kalibračních zásahů. Následující veličiny jsou sledované: teplota povrchu vozovky - výška vodního sloupce do hodnoty 4 mm - teplota tvorby náledí pro 10 posypových látek - stav vozovky ( suchá/vlhká/mokrá/led popř. sníh/zbytková sůl/námraza ). Spolu se konektorem rozhraní lze silniční senzor propojit-integrovat do stávajících Lufft UMB sítí. Senzor je adresovatelný a proto je možné lehce tvořit sítě (řada senzorů ).