od Heleny Wingertové 24.03.2016
Intertraffic Amsterdam je největší obchodní veletrh na světě zabývající se dopravou, parkovací a dálniční infrastrukturou a letos se bude konat od 5. do 8. dubna ve výstavním a konferenčním centru Amsterdam RAI. Budeme přítomni u stánku číslo 11.532 a představíme Vám nejnovější úspěchy firmy Lufft.
Číst dál: Intertraffic Amsterdam: Co můžete očekávat u stánku č. 11.532
od Fernanda Freitase 17.03.2016 (přkl. ME)
O autorovi:
Jmenuji se Fernando Freitas a od roku 2008 jsem součástí týmu technického prodeje společnosti RoMiotto Instruments v São Paulo, Brazílii. Jsem velkým fanouškem této branže a snažím se být aktuální, když nové měřící technologie, systémy a software dorazí na trh. Je to důležité pro poskytnutí našim zákazníkům vždy toho nejlepšího řešení, což může být vzhledem k množství aplikací (jak vnitřních, tak venkovních) velkou výzvou.
od Dave Guitarda 09.03.2016 (překl. JC)
O autorovi:
Jmenuji se Dave Guitard a mám více než 15 let zkušeností v oblastech offshore elektroniky a designu technických systémů. Nedávno jsem se přestěhoval z Kanady do Mexika, abych zde založil společnost Omenium s mým dobrým kamarádem a pracovním kolegou. S mojí vášní pro počítače, elektroniku a projektový management si na tomto zajímavém projektu přijdu plně na svůj účet.
od Heleny Wingertové 02.03.2016 (překl. ME)
S pomocí mobilního senzoru MARWIS jsme proměnili kontrolní vozidla údržby v mobilní silniční meteorologické stanice tzv. Ice Cars. Většina stacionárních měřících systémů je též vybavena meteorologickými senzory pro detekci environmentálních podmínek za účelem předpovědi všech možných faktorů ohrožujících bezpečnost dopravy. Často komunikují i s proměnlivými dopravními značkami, které snižují zobrazenou povolenou rychlost v případu nebezpečného stavu povrchu vozovky nebo můžou přepnout varovné značení.
Číst dál: Silniční meteorologické stanice: měření v místě nebo cestou?
od Heleny Wingertové 18.02.2016 (překl. ME)
Každým dnem se na světě vyskytne zhruba 1000 bouřek s 4-10 miliony blesků. Průměrně 700 lidí ročně je zasaženo těmito světelnými výboji, z čehož 75% případů končí poraněním s dlouhodobými následky, ve třech případech ze sedmi končí úmrtím. Zejména na otevřených prostranstvích je riziko vysoké, dnešní dobou však naštěstí klesá. Důvodem je fakt, že raději než venku zůstáváme v automobilech a uvnitř budov, které jsou téměř všechny chráněny bleskosvody.